first day of my life

recap.

Kategori: funderingar

Det verkar som jag glömmer bort bloggen mer och mer. Hmm. Oj. Jag har iallafall haft en så jävla härlig helg tillsammans med Oskar. Bara så himla bra på alla sätt :). Och i lördags fick jag för första gången uppleva hur tre killar kan spela hockey på xboxet i ca 8 timmar och kalla det förfest, haha... Jag var road iallafall. Men utgång blev det ingen, så det tar vi igen på fredag jag och mina vänner. Påskvecka och jag ska njuta varenda sekund. Rickard kommer hem på torsdag och stannar till måndag och det ska bli himla härligt, det också :).

Idag oljar jag altanen till hög musik i bikini. Har paus just nu, ryggen gör ont, redan efter 20 plankor... Men det är sol och fåglarna kvittrar och allt är fint. Jag har till och med varit duktig och smörjt in mig i solskyddsfaktor, vuxenpoäng på den :)

Njut av livet ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: