first day of my life

lördag.

Kategori: funderingar

Lördag. Lördagmorgon. Bästa stunden. Kärlek. Och igår kväll lagade han smarrig tacopaj åt oss (jag har hittat mig den bästa kocken) och vi drack vin och jag åt godis. Mmmmmm.

Efter mysig frukost och True Grit åkte jag hem från O och väntade på Jossan som skulle komma. Vi sminkade mig, jag fick på mig en drömlik långklänning med massa färg och tyg och så drog vi ut till ett öde hus i skogen och fotade. Många fina bilder, tror jag, men jag kände mig rätt fånig. Hoppas det inte syns allt för mycket på slutresultatet :). Åkte till stallet efter det och tog kort med Landola på ett fält. Landola var halvroad och stressade upp sig, men Jossan fick ihop 700 bilder tillslut så hon borde kunna jobba med några iallafall!

Jag är heeeelt slut nu i kroppen. En powernap och en dusch får hjälpa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: