first day of my life

tv.

Kategori: funderingar

Ojoj vad jag längtat efter tv-hösten. Så mycket program som definitivt inte kommer hjälpa min uppsats men som kommer göra mig glad, och antagligen lite hjärnskadad oxå.. :)

Biggest loser sverige, ullared, halv åtta hos mig, idol, efterlyst, skånefruar, kungarna av tylösand, välkommen hem, losing it with jillian, massa usa-serier, paradise hotel, ensam mamma söker, bonde söker fru.. blabla jag kan fortsätta lääänge :)..

Känner mig en aning idiot när jag skriver ner detta, men jag tycker om höstens tv-kvällar, med vännerna, te, mackor och fika och nån att kramas med. Och tända ljus såklart. Karma dock att 50-tumstv som fanns i min lägenhet nu är utbytt till en 32tums tjocktv.. men jag överlever det också, jag får bosätta mig hos vännerna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: