first day of my life

terapi.

Kategori: funderingar

12timmars sömnterapi har just ägt rum och såhär gott har jag nog inte sovit på 1000 år eller så. Det behövdes verkligen. Somnade 2 minuter in i Toy Story 3 så jag ska sätta på den nu igen och ha morgonmysigt. Idag är det röstdags också, det ska bli grymt skönt när detta är över och folk slutar tjata hål i huvudet på mig.. Vi lever i ett fint land, jag tror det löser sig :).

Praktikvecka 2 inleds imorgon, och på tisdag ska vi ha utflykt till Varbergs fästning, kulkul! Onsdag ska jag ha klassen helt själv och sen är det snart helg igen.. Mamma o pappa har nog hittat mig en lägenhet också så nu känns det ganska verkligt.. Motala igen.. det blir nog bra det här. Det går ju att ångra sig också. Måste leta rätt på ett jobb också.

Nu somnar jag nästan om av mitt eget helt meningslösa inlägg.. återkommer.


Kommentarer

  • sanna säger:

    Ååå vad kul! Längtar tills du kommer hem :)! kramar Sanna

    2010-09-19 | 18:18:56

Kommentera inlägget här: