first day of my life

söndag..

Kategori: funderingar

Skogsmullesöndag. Målar vitt på huset och kollar på mamma o pappa som fixar i trädgården. Vill helst lägga mig i en hög i sängen och glo men jag är tvingad att hjälpa till.. Orkar jag ska jag ta mig in till hemmakväll och köpa godis och försöka luska fram nån bra film..

Åker inte hem förän imorgon, skönt att få en kväll till här. Ska börja leta lägenhet och förhoppningsvis flytta hit 1 dec om allt går som jag vill. Bara lite praktiskt som ska lösa sig, men det gör det ju alltid. Nästa vecka ska jag börja organisera skolan ordentligt också, varit alldeles för slapp nu, men jag är ju översmart så det brukar bli bra tillslut iallafall ;)

Förövrigt var kräftskivan alldeles fantastisk. Jag älskar oss vänner, jag flamsar som mest med er och det är det bästa jag vet ♥ Vin, massa mat, prat, skratt och kramar, jag behöver ingenting mer!


stupid sunday.

Kommentarer

  • Linn säger:

    NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ! flytta inte ifrån halmstad babe.. :(

    2010-09-05 | 15:41:50

Kommentera inlägget här: