first day of my life

oups..

Kategori: funderingar

...det blir lite lite bloggning just nu.. händer ju inte så mycket mer än att jag är på praktiken hela dagarna och sen landola och sen ska ju vanliga livet skötas också, så hinner inte riktigt med, och inte så kul när jag inte tar så myckt kort heller..

Försov mig imorse, glömde att jag hade ny mobil och inte satt den på flera alarm... så somnade om efter första ringningen och vaknade 8.05 och fick panik, skulle ju ha ansvar för klassen själv.. oups.. men var på skolan 5 i halv 9 och fick applåder när jag kom in i klassrummet så det var ju kul :) oj vad jag tycker om dessa ungar, det är verkligen ett givande arbete ♥!!

Nu har jag plockat undan lite här hemma men dammsugaren står fortfarande framme, får ta det imorgon för nu är jag trött. Har tagit en dusch och glidit i morgonrocken. Ska sätta på en film och somna till! Hoppas ni haft en bra första dag på v.39 :) fick kontraktet på lägenheten i Motala idag också, gaah, fick lite smått ångest, nu går det foooort..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: