first day of my life

ny dag.

Kategori: funderingar

Sover hårt, och drömmer om mina tankar.. Otäckt, ett nytt fenomen för mig. Drömmarna känns så verkliga när jag vaknar att jag ibland undrar vart jag är...

..men nu är det torsdag, redan och jag ska planera hela dagen inför praktiken som börjar på måndag. Hinner jag klart får det bli en dag i Malmö med Issa imorgon och på lördag är det fest hon & jag. Solen lyser så jag ska dra på mig springskorna och åka upp till galgberget, kanske tar med kameran så ni får se hur vackert det är.. en skogsidyll.

Sitter och äter upp godiset från igår och dricker ett glas kaffe.. :) Måste vara jättenyttigt, ska hoppa ner två mackor i rostis istället...

för övrigt kollade jag knappt på skånefruar och kungarna av tylösand igår, sjukt låg nivå... där går faktiskt till och med min gräns..

HA EN HÄRLIG DAG♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: