first day of my life

lördag

Kategori: funderingar

Man njuter verkligen av helgen när den kommer när man jobbat hela veckan (och varit sjuk) :). Jag sov länge, åt en god lång frukost och läste en tidning. Duschade, fixade till mig och gled ner till stan för att köpa jeans. Jag hatar att köpa jeans. Svettigt, tajt, kroppsnojor och jaa ni vet, dessa provrum.. fy. Men issa hjälpte mig hitta två par riktigt fina iallafall, och 20% på priset för jc är nyöppnat. BRABRA!....

...Sen gick jag förbi monki och köpte några tröjor som passar de nya jeansen ;) och ett nytt serum till mitt stackars hår. Ska gå till frisören snart, och då får det bli att klippa av 2 dm eller nåt, och ha axellångt hår ett tag så håret får bli friskt! Kan nog bli fint! Stack till stallet och fodrade lunch och sen förbi systemet och köpte en box vin att ha ikväll. Vet ingen plan än men det blir nog bra vilket som!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: