first day of my life

kväll.

Kategori: funderingar

Kvällen slutar glatt iallafall. Fått umgås med Issa i afton och pratat med Martina i telefon. Har dock svåra tekniska problem just nu :). Måste sitta på golvet med täcke o kuddar med datorn för modemets kabel inte räcker till soffbordet och jag fattar inte hur man får trådlöst om man inte har en stationär dator där kabeln sitter i först.. Och min tv står i sovrummet men kan bara kopplas till dvd för boxer+ antenn måste sitta i vardagsrummet. Så på nåt sätt måste jag få denna klump från det ena stället till det andra.. Hur ska det annars gå med alla program jag vill se.. hmm..

Men taggtråd och jag är vänner igen iallafall ef, hon har förlåtit mig. Nu är det hon ♥ jag mot världen. Bou lämnade vi på kollo i Motala så har inte river ner resten av lägenhetens tapeter..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: