first day of my life

hej onsdag.

Kategori: funderingar

Onsdag. Kunde inte somna inatt alls så låg uppe till halv4, vaknade igen halv6, somnade om och så ringde klockan 8.oo. Är seeeg nu minst sagt. Varit i skolan 9-13 på gruppseminarie kring C-uppsatsen.. Ungefär lika förvirrad när jag kom dit som när jag gick därifrån.. menmen, det reder sig :). Var på maxi och handlade massa mat efter så nu klarar jag mig länge. Har diskat och bäddat rent..

...som för övrigt är ännu ett singeldilemma.. Hur bäddar jag nu, har bara ett täcke men 8 kuddar.. inte för jag klagar, jag tycker om kuddar.. men det går inte ihop sig med alla påslakanset jag köpt.. hmm.. :) Jag ska snart sticka till stallet och Landola snart och sen blir det en ensamkväll i soffan, ska faktiskt bli himla skönt.



imorse.. tröttnöt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: