first day of my life

...

Kategori: funderingar

mojmoj :)

Jag cyklade vilse efter fikan när jag skulle hitta min röstningslokal.. hade mamma som kollade eniro.se i telefonen men var visst på helt fel sida stan. Hittade tillslut dit men gick in i fel ände av skolan där andra skulle rösta så jag fick ta mina valkuvert och gå över skolgården till rätt vallokal.. haha.. så kan det gå :) känner mig lite extra duktig nu bara för det. Känns som om nån kört över hela mig så borde sova bort sjukdomen men ska pallra mig bort till Linn som tvingat mig o milla att se valvakan med henne.. gaaah, tråktråk ;) men mysig söndag ändå ♥. Hoppas det bjuds nåt mumsigt!

Min dator stänger av sig själv och visar bluesceen lite då och då, vad kan det bero på??
Om jag har nån datanörd till läsare får du gärna hojta till!

Seees senare,



Kommentarer


Kommentera inlägget här: