first day of my life

en annan dag.

Kategori: funderingar

Torsdag. Jag sov två timmar inatt mellan 5-7 tror jag. Låg och snurrade från 00... Ångestdämpande tack. De frågade om jag var stressad, men jag känner mig inte som så. Men kanske ändå när man börjar räkna upp saker som faktiskt hänt och ska hända närmsta tiden.. Nybliven singel och allt som det innebär, slutpraktik, C-uppsats, en färdig utbildning, en flytt som närmar sig, framtida mål, planer och ja livet helt enkelt. Kanske är jag lite stressad ändå :)...

...iallafall, praktik mellan 8-halv4, stallet en snabbis och sen föräldramöte 6-8. Och nu ligger jag utslagen i sängen och ska sova NU! Jag fattar inte hur jag kan se så pigg ut på bilderna, för min kropp och själ är slut nu. Jag behöver verkligen en helg, en rolig helg med massa vin tror jag :). Nu ska jag tvätta av sminket och däcka bland kuddarna, det är jag värd!






Godnatt gullefrön ♥

Kommentarer

  • Thomasstine säger:

    This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

    2011-02-21 | 09:40:50
    Bloggadress: http://thomasstine.blog13.com

Kommentera inlägget här: