first day of my life

skratt.

Kategori: funderingar

Det är underbart att skratta. Vi har skrattat så mycket den här helgen. Åt flams och ingenting :). Fredag spenderades hos Issa med henne och Karro som kom från Helsingborg vid kvällskvisten. Vi lagade smarrig lax och potatis i ugn och chokladfluff till efterrätt. Mös upp i soffan med ett glas rött vin och pratade tills vi inte orkade hålla ögonen öppna. Jag tog lilla cykeln hem genom ett fruset Halmstad, somnade och vaknade av klockan 6.15. Hoppade i mysbrallor och åkte och hade morgonfodringen i stallet. Fan vad jag är värd att sova utan väckarklocka inatt. Städade hemma, åt god frukost, lyssnade på hög musik, tog en sväng på stan och köpte vin och stack hem för att duscha och fixa.

Vi åkte iväg till Göteborg efter smink och klädfix hos Issa och var hos Mathilda och Malin vid 7tiden efter en massa letande efter parkering.. storstäder ;). Hällde i oss vårt vin på extremt snabb tid så när vi kollade på klockan vid 9 kände nog alla att det var dags att ta det lite lugnt, hehe. Vissa klarade sig bättre än andra :)  Vi dansade och lyssnade på musik tills taxin kom vid halv oo och tog oss till Magasinsgatan. Bliss och Puta Madre fick äran av vårt sällskap, mycket roligt även fast vi inte riktigt minns vad vi höll på med väl inne på ställena. Åkte hem skapligt och hoppade ner i Mathildas stora säng 4 stycken som packade sillar. Jag ville ha närhet så Karro fick agera kramkompis hela natten, mysigt.

Vi vaknade till vid halv 1o idag, folket städade, jag höll låg profil och försökte bota huvudvärken med vatten. Tog bilen ner till stan och åt smarrig lunch på fik och pratade, drack fjantigt franskt kaffe och flamsade lite till. Härliga göteborgare :).

Söndagkväll och sedvanlig ångest som förhoppningsvis ska leda till nåt bra. Behöver ordna upp mig själv lite nu. Men först ska jag sova. Sen tar vi allt såntdär imorgon. Bilder kommer när Karro lagt ut dem på facebooken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: