first day of my life

recap.

Kategori: funderingar

Oj såg ett utkast från lördags natt.. tack och lov att jag aldrig postade det.. hade kunnat bli lite jobbigt dan efter kan hända.. Jag tog nog mitt förnuft tillfånga där.. var dock nästan nykter så inget direkt fylledravel men det blev lite väl ärligt.. Jaja festen var jättekul och rätt okej ute, blev dock ledsen och trött och gick hem innan jag bröt ihop. Kom hem, åt lite och somnade med en orolig taggtråd i min famn. Igår låg jag mest och sov och kollade film om vartannat. Var ute i skogen med Issa och hästarna på eftermiddagen och åt godis till middag.

Idag efter att ha sovit 21-07 (underbart) vaknade jag glad, åt massa god frukost och gled iväg till skolan. Lektioner och biblioteksbesök och lärarkonferens och sen var dagen slut. Fattar inte hur fort dagarna går, nu är det bara 2 veckor kvar. Jag kommer sakna ihjäl mig sen, de ger sån energi.

Nu kom jag hem från stallet för ett tag sen. Jag, Issa och Sofie tog våra hästar ut på galopptur i skogen. Jag ÄLSKAR att ha häst på hösten, finns ingenting bättre än att rida i höstluft med löv runt hästarnas fötter.. Tror vi sa ett 10tal gånger hur underbart allt var :).

Pussade på Landola läänge och ringde Martina på vägen hem. Hon har kommit in i Brisbane och ska läsa kurser där hela vårterminen och jag är så stolt. Underbara, älskade lillasyster, du kommer göra skillnad i världen. Jag tror jag är världens lyckligaste lottade syster med så magiskt fina och smarta syskon ♥. Om några veckor ska vi ha familjehelg och jag längtar sååå! Fira alla våra födelsedagar och bara umgås, sånt där vi knappt hinner med längre :(

Nu ska jag kolla klart på Ullared och sen somna tidigt ikväll igen, tror det är ett vinnande koncept på ett just nu ganska enformigt liv. Jag längtar tills nya äventyr startar. I helgen ska iallafall Issa ta med mig ut i Göteborg, låter helt förträffligt tycker jag :).


tråkwebkamera. Har lite bilder från helgen men orkar inte hämta kameran just nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: