first day of my life

planera.

Kategori: funderingar

Läser på om artiklar och notiser lite, måste ju ha lite koll inför imorgon.. besök från högskolan. Känns skönt, ska bli kul att se vad dem säger, jag vet ju att jag är grym men kan ju vara skönt att höra det från nån annan oxå ;)! Jag är så trött på studentliv/praktikliv nu.. Ge mig januari och nya planer nununu. Men först min födelsedag nästa torsdag, yay. Jag älskar födelsedagar, i synnerhet min..

Hittat 3 blåmärken på mitt högra ben och arm.. Issa, Karro, har ni nåt minne av ett fall i lördags? Annars är det nåt annat fuffens pågång.. Har ont i min vänstra axel också, mycket suspekt.

Taggtråd ligger och psykar mig, tror hon vill ha kli.. bäst att göra som prinsessan beordrar, så kanske hon låter mig sova inatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: