first day of my life

ny vecka.

Kategori: funderingar

Så var det måndag, igen och snart november. Jag njuter fortfarande efter vår Köpenhamnhelg och förstår inte hur jag kan vara så lyckligt lottad med den mest underbara familj.

Klockan ringde o7.3o idag, snabbfrukost och kaffe sen drog jag till stadsbibblan och högskolebibblan för att låna böcker och artiklar. Nu är jag igång. 10 avhandlingar och 4 artiklar, det får räcka. Man måste ju begränsa sig också. Jämförelse mellan traditionell skola och montessoriskola blir det, frågeställningarna håller jag på med nu. Svårt att formulera sig rätt! Men nu känner jag lite hopp iallafall, man måste bara ta sig i kragen och börja skriva, annars kommer man ju ingen vart alls.

Ikväll ska vi på bio iallafall flickorna och jag. The social network :). Hoppashoppashoppas den är braa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: