first day of my life

good day.

Kategori: funderingar

Ligger fortfarande i sängen och myser =). Solen lyser utanför och jag har sovit så himla gott. Igår var vi hemma hos Linn jag hon och Milla och lagade paj och pastasallad och såg på idol. Några glas vin och världens godaste kladdkaketårtefterrätt senaste började vi gäspa allihopa och drog oss hemåt. Tröttatrötta fredagar! Otroligt mysigt iallafall. Vi försökte hitta tracy chapman på spotty men hon fanns ju inte, så nu försöker jag youtuba låtar efter att Olle sjungit revolution så himla bra igår.

Ska ta mig ur sängen, vika all tvätt från i förrgår (oups, inte hunnit) äta jättefrukost, gå till systemet, åka till Landola, planera en lektion och så kommer Issa och hämtar mig i eftermiddag. Det blir fest med hennes vänner och utgång i Göteborg, mycket bra blir det nog! Måste bara bestämma kläder, usch samma skit varje gång :)!

Have a jolly good day.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: