first day of my life

friday = fridag.

Kategori: funderingar

En av de härligaste men också sorgligaste dagarna på praktiken idag.. usch vad ont i hjärtat det gör när barn mår dåligt :(... Hade en mysig stund i stallet iallafall och sen stack jag hem till Camilla och såg Idol tillsammans med henne o Linn. Mysigt. Imorgon har jag bjudit till fest här hemma för imorgon kommer Emme :) Åhh som jag ska krama o pussa på henne ♥. Det blir en massa vin och en utekväll helt enkelt. Skoj!

Nu är jag så trött att tangenterna blandas ihop. Ska soooova som en stoock och vakna glad! imorgon. Det är bestämt. Inget sorgset imorgon, imorgon är min fridag. Sen kan min hjärna fortsätta spela mig spratt på söndag igen.

Godnatt vackra ni, imorgon kanske det kommer lite bilder, har varit sjukt dålig på det senaste tiden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: