first day of my life

födelsedag

Kategori: funderingar

Min födelsedag var fantastisk. Jag skulle hämta Martina på tåget vid 3 och när hon kommer ut från tåget kommer även mamma smygandes ut. OJ va glad jag blev, bästa överraskningen. Vi åkte hem till mig och lämnade sakerna, tog en sväng på stan och satte oss på Roberts för lite fikamys och en yatzy. Självklart vann jag, födelsedagsvinst. Vi gick hem och öppnade boxen vin och skålade :).

Några glas senare och en taxi till stan då det öste ner regn och blåste åkte vi till Gastons där vi mötte upp Milla och Linn. Underbar härlig gudomlig kväll med god mat, gott vin och de finaste runt omkring mig. Jag fick presenter, av Linn bodybutter, en underbart fin ring och söta rosettvantar och av Camilla kaffemugg och kaffesmaker och en söt tvål. Åhh jag älskar er ♥ Tack för att ni alla gjorde min 25årsdag perfekt. Mamma, jag och Martina åkte hem och satt och pratade till klockan var 3 och somnade sen gott med ett leende.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: