first day of my life

dygn.

Kategori: funderingar




Ett dygn i underbara Göteborg med underbara människor. Kom till stan och Issas föräldrars hus vid halv 7 igår kväll, fixade oss och lyssnade på musik i några timmar och drog sedan på förfest hos en av Issas gamla vänner. Efter några timmar med drinkar, vin och tjöt med hennes vänner tog vi taxi till stan och gick till Locatelli, drack mer och dansade till härlig musik. Dansa är livet. När det stängde drog jag, Issa och Karro vidare till nåt annat ställe, minns inte vad det hette. Ingen hit men tillsammans har vi kul. Åkte hem vid 4?, plockade fram massa smarrigt från kylen hos Issa och natteåt innan alla tre somnade gott i sängen med härligaste täckena och kuddarna någonsin ;).

Vaknade, slappade, läste tidningar och kollade tv i pyjamas tills Karro kom tillbaka efter bilfix och hämtade oss. Tog oss till Hagaområdet och satte oss på ett mysigt fik och åt och hade söndagsgos helt enkelt. Helt underbart och jag är så glad att jag fått och får lära känna så fina människor ♥. Vi är alla i samma situation i livet, lite vilse men ändå så fria att göra vad som att det blir så bra allting bara. Våren kan kanske bli toppenbra om vi hamnar i Malmö allihopa, drömma kan man!

Kom hem till Halmstad vid 6 och nu har jag bara gosat med Taggtråd och kollar på tv. Min mage gör ontont, måste gå och fixa ny medicin på apoteket, det är ju så jävla dyrt bara.. Måste klippa mig i veckan också, så trött på mitt hår. Issa ska fixa lite slingor också nåndag så jag slipper utväxten. Bra med händiga vänner :).

Ska värma en handduk nu och lägga på magen och försöka somna.

inga kort blev tagna alls.. Karro tog nog några kort men sen kom livet emellan.. jag är en dålig bloggerska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: