first day of my life

checking out.

Kategori: funderingar

Dags att sova för att orka med morgondagen. Ska upp tidigt och vara hos doktorn 8.45 och sen skolan 9.15.. får väl se hur det går. Men doktorn får gå först, såklart. Sen heldag i skolan med metodföreläsningar och så stallet såklart. Tisdag samma sak och på onsdag ska jag till frisören tidigt, och sen åka och möta mamma nånstans i Sverige för att lämna Taggtråd som ska få flytta till Motala nu, jag ska iväg massa helger nu och vill inte lämna henne ensam så nu får hon åka hemåt skogen :( Åhh så ensamt det kommer bli... Men jag får tänka på henne först, jag överlever ju.

...Torsdag ska jag skriva C-uppsats och sen ska jag til Göteborg hela helgen och umgås med Lii (äntligen), Karro, Issa och deras vänner. Åka gocart och fira födelsedag. Längtar, och det kommer bli kuuul. Shoppa några kläder också kanske :)!

Men nu ska jag lägga mig med en bok och sen sooova bland alla kuddar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: