first day of my life

sunday.

Kategori: funderingar

Oj söndag redan och jag har spenderat helgen i Göteborg och haft det helt fantastiskt mysigt och roligt :). Tågresa och pajfixande med Karro på fredageftermiddagen, Tapas å vinkväll med Karro, Lii å Andreas på kvällen, promenad runt fiskebäck?, Gokart med 14 underbara själar (jag var sämst av alla, men fyyy fan va kul), fix, vin med Issa, Thilda och Malin och sen festfestfest med 30årsfirande för underbara Dan. Kvällen var såå kul att jag "råkade" somna några timmar i soffan mitt under festen men sen taggade jag till, vi lyssnade på fina låtar, kröp upp i soffan och kramades och somnade sen i Andreas säng jag, karro å lii efter mycket! skratt. Oj va jag skrattat denna helg, vänner är lycka ♥. Soffhäng, uppätning av matresterna och Fight Club idag innan det begav sig hemåt Halmstad med tåget..

... och nu ligger jag här ensam och undrar varför det redan måste vara måndag imorgon bitti. Imorgon är det dags, på allvar att börja skriva, på allvar på C-uppsatsen. Inget mer fjantande :). Bilder kommer imorgon när de hamnat på facebook.

Roligaste under kvällen. Lii till en kille vart kavaj doppas i ett ljus:

-ursäkta. du brinner upp!
-nää.
-nähä.
...

haha.. som vi ältat detta idag :).

Jag älskar er. tacktacktack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: