first day of my life

slut.

Kategori: funderingar

Herregud så trött jag varit idag. Värre än vanligt. Men jag har ju faktiskt varit effektiv iallafall, tuuur det. Och Landola gick hur bra som helst idag efter lite bråk om några kor som stod utanför ridhusdörren som tydligen var scary stuff.

För övrigt vill jag sååå gärna åka utomlands just nu, eller inte nu men i januari eller nåt, men hur jag ska lösa det vet jag inte. Mycket jag vill, men inte mycket jag kan, pengabrist å tidsbrist. Tråkigt.

Jag vill leva livet, ta vara på varje dag ♥ Le, skratta och njuta av stunden. Just nu njuter jag bara av vetskapen att jag får sova snart. Och att det snart är helg igen och inflyttningsfest hos Mathilda å Malin väntar. Tur att det finns så många fina människor som får mig att njuta. Vad vore livet utan vänner?!.. INGENTING.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: