first day of my life

rutin.

Kategori: funderingar

Nu tänker ni, vad är det för idiotbrud som ligger uppe halv3 på natten när hennes alarm står på 7.50?!...

... jag tänker exakt samma. Som jag önskar jag låg och sov nu, men tankarna vill annat. Just nu oroar jag mig för att lasta och köra Landola när det är såhär halt. Innan under nattens gång har jag gått igenom sånt som, jag måste tvätta fönstrena, kommer jag vara singel resten av livet, vart i Motala ska jag placera mig under december och skriva c-uppsatsen (ströget eller bibblan är jag nere på), och varför klippte jag av håret.. Sånt där som inte betyder någonting egentligen och som jag hade kunnat tänka på imorgon, men nej, hjärnan går på högvarv. Kommer antaligen bli en zombie väl i Motala och sova som en bäbis. Håller tummarna för det iallafall..

Nu släcker vi ner och gör ett nytt försök..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: