first day of my life

natt.

Kategori: funderingar

Jag är pigg. Inte ett dugg sugen på att sova. Eller jag vill sova men vet ju att jag inte kommer kunna, snurra runt orkar jag inte inatt. Så jag ligger här i sängen med datorn på magen. Har sett Easy A. En vanlig film om tonåringar på highschool, helt ok tidsfördriv. Såg RED igår, också bra, rolig och lättsam. Se dem om ni inte har nåt bättre för er.

Jag har kollat på bilder på katterna och saknar ihjäl mig nu. Vill ha en fluffig, eller flera att pussa på, men snart finns det 5 som antaligen kommer sova i samma säng som jag, mysigt :) Tur man är immun mot katthår.

Vet inte vad jag ska hitta på nu, inte direkt läge att sätta igång musik och fortsätta packa, men jag är rastlös. Fast jag till och med både ridit och sprungit idag. Hmm. Idiotkropp, jag är trött på dig och ditt analyserande och ångestbajs. Låt mig bara vara normal och vanlig snart igen. Tack.

För ett år sen exakt var vi i Australien. Vi var uppe i Port Douglas vid Cairns tror jag just nu, fast då. Regnskog, 35grader varmt, fuktigt, fresh seafood varje kväll, stort hus, vin, vin, vin, grill, pool, skratt, kärlek, lugn, musik, mat, lycka, solbränd hud, bikini, rufsigt hår, flipflops, livsfilosofier, kortspel och eufori. Total njutning!

...och här regnar det, det ska bli snökaos imorgon och jaa, situationen är lite annorlunda. Men jag klagar inte. Jag njuter av minnena bara.











..och konstaterar hur jävla mycket snyggare man är med lite färg på kroppen.

Kommentarer

  • Martina säger:

    Fy fan, ett helt år sedan nu, det är ju helt sjukt. Jag ska ju dit igen om 11 veckor, mohahaha! Älskar dig, hrs i veckan. Pusss

    2010-11-23 | 11:40:56
  • Joanna säger:

    Mm jag vet, vart försvann det året.. Ohh som jag längtar tillbaka till det huset just nu. Du kommer ha det så underbart, jag unnar dig varenda sekund. Älskar dig tillbaka såklart. puss

    2010-11-23 | 13:09:42
    Bloggadress: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: