first day of my life

lördag.

Kategori: funderingar

Oj jag har faktiskt! varit vaken sen kl 6.oo och suttit i soffan sen 9 med plugg och faktiskt hållt mig vaken :) har nog aldrig hänt förut. Kan hända att det har att göra med mina 6 koppar kaffe och chokladen jag stoppat i mig. Nu är transkriberingen klar och jag har läst på kring alla begrepp till tentan, känner mig sjuukt effektiv. Ska iväg till stallet igen snart, fodra kväll och sen till Camilla för att laga middag med henne och Linn. De ska fortsätta ut sen men jag håller mig nykter och somnar tidigt för att jag ska iväg till skolan och skriva uppsats imorgon på dagen. Men det blir nog mysigt ändå, får supa vännerna fulla och skratta åt dem istället, kan vara minst lika underhållande :).
Tar den här listan från Lii och tänkte att den får hjälpa mig på traven med blogginlägg lite då och då.
Min introduktion kanske kommer inatt eller imorgon om jag finner inspiration att skriva. Sen får de andra komma lite när jag känner för att utlämna mig själv lite!

1
Introducera dig själv. 
2 Din första kärlek. 
3 Dina föräldrar. 
4 Vad åt du idag? 
5 Din definition av kärlek. 
6 Din dag. 
7 Din bästa vän. 
8 Ett ögonblick. 
9 Dina övertygelser. 
10 Vad hade du på dig idag. 
11 Dina syskon. 
12 Vad har du in din väska? 
13 Den här veckan. 
14 Vad hade du på dig idag? 
15 Dina drömmar. 
16 Din första kyss. 
17 Ditt favoritminne. 
18 Din favoritfödelsedag. 
19 Något jag ångrar. 
20 Den här månaden. 
21 Ett annat ögonblick. 
22 Något som upprör dig. 
23 Något som får dig att må bättre. 
24 Något som får dig att gråta. 
25 Först. 
26 Dina rädslor. 
27 Din favoritplats. 
28 Något som du saknar. 
29 Dina förväntningar. 
30 Ett sista ögonblick.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: