first day of my life

insomnia.

Kategori: funderingar

Jag har total insomnia just nu, somnade 4 inatt, klockan ringde 8. TRÖTT! Försöker inte få panik och tänka att det kommer bli bättre efter flytten och jag är på ruta ett igen, inte massa fix, bara c-uppsatsen! Men man blir lätt galen efter några nätter när man bara vrider och vänder på sig och vet att timmarna bara går.. Suck!

Jag stack iväg till skolan på möte men sen orkade jag inte plugga så jag åkte hem och gick på köket istället. Alla skåp är urplockade och spisen och bakom är fixad. Fy fan vad äckligt, ett under att det inte börjat brinna.. Dammdamm.. Jag vet, skittråkigt att läsa men mitt liv är sååå ointressant just nu, plugga eller städa eller packa, thats it. Och så måste jag ju till Landola förstås också, tur att man får lite luft.

Lyssnar på julmusik och längtar hem till Motala, till ljusstakar, julbelysning i granarna och en varm brasa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: