first day of my life

husarrest.

Kategori: funderingar

Jag sätter mig själv på husarrest i helgen för jag har inte skött mig. Inte skött mitt plugg ordentligt för jag har varit oorganiserad och disträ. Jag skulle åkt till Helsingborg med underbara Linn å Milla men det går bara inte. Alldeles för mycket som jag ligger efter med så nu får det bli såhär. Tenta nästa vecka som jag knappt läst till, råmanus som ska skrivas klart, intervjuer och en flytt mitt i allt detta. Hur svårt kan det vara, nu kör vi bara.

FAST ikväll ska jag åka till Milla och ha glöggmys och kramas och ventilera lite. Men först måste lilla hästen tas hand om, ett ordentligt ridpass i mangegen är vad vi behöver. Och massa pussar på mulen förstås.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det är inte lätt att bli dumpad.. sörjer med dig!!!!

    2010-11-18 | 17:07:12
  • Joanna säger:

    Anonym, uttala dig inte om saker du inte har en aning om nästa gång.

    2010-11-19 | 14:58:10
    Bloggadress: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: