first day of my life

hur skaa det gåå.

Kategori: funderingar

.. sjunger Melissa Horn i mina ögon och jaa, inte fan vet ja :). Jag sitter på biblioteket och försöker skriva metoddel och intervjufrågorna klart. Vilket de faktiskt är nu. Jag har rast nu, lite lunch å lite kexchoklad så kanske jag orkar till 16. Kanske. Jag längtar ut till stallet, andas lite Landolaluft. Det verkar snöa överallt annars men inte här, bara blåst här, precis som vanligt alltså!

Kunde absolut inte somna igår kväll så var vaken till 2. Hade lagt fram träningskläder men jag oooorkade inte dra mig ur sängen så jag tar det ikväll istället. Dessutom glömde??!! jag köpa lunchkaffe men jag orkar inte gå över till kafeterian så det får fan vara. Så är det. Hur fan kunde jag glömma kaffet, det var ju därför jag gick dit från början.. Disträ.

Mycket konstigt folk hinner man se efter en dag här, haha. Flummon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: