first day of my life

herremin..

Kategori: funderingar

Det var fan det sjukaste jag varit med om, huuuur lång tid tar det egentligen att översätta tal till text. Har nu gått igenom 30min av 45 och skrivit aktivt i ca 3 timmar.. fan vad de babblade på, och fort också så man får ju stanna upp varannan sekund för att hinna med att skriva. Ojoj barn, börja inte på högskola, not worth it :). Min fredagkväll gick himla fort iallafall. Satte på ljudet på tvn när Jay och Olle sjöng och fick helkroppsgåshud till "Like a prayer".. och jag gillar inte ens Madonna, men helvete vad jag gillade hans version, rå och grym helt enkelt.
Klockan ringer innan tuppen imorgon (6.oo) för jag ska ge pållarna i stallet mat och släppa ut dem. det man inte gör för dessa djur.. ojoj, ovillkorlig kärlek ♥. Och helt underbart med en lugn helg med skolfokus, tål att sägas fler gånger, nu känner jag mig lite mer hoppfull kring allt :).
haha bild från första sidan i bildarkivet.. hemma i stugan, ca 4 år sen?!.. jag längtar hem ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: