first day of my life

allvarligt..

Kategori: funderingar

alltså, allvarligt talat så har ni dator börjat funka igen.. hur fan gick det till när datasnubben säger att moderkortet eller processorn är trasig.. haha. testade att trycka igång den, och nu går den som vanligt. Skumt! Jaja får väl se hur länge det håller. Går ju lite snabbare än den jag lånat så jag håller tummarna att den håller en vecka till tills jag är i Motala och får tillgång till mamma å pappas nya :).

Kommit hem från kväll tillsammans med Linn och Camilla. Vi lagade klyftpotatis, champinjoner, sallad, lax och kall sås och de drack vin (galet sugen men jag hade bilen så höll mig). Efter middagen lyssnade vi på go musik och drog sen till en annan förfest där det var lite folk, men vid 23 kände jag mig klar för att åka hemåt och nu har jag lagt mig i soffan i pyjamas.. dock glömt tvätta av sminket.. suck, dagens jobbigaste moment...

Ska se en film och somna sött, kl ringer o8.oo imorgon, iväg och skriva c-uppsats. heja joanna :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: