first day of my life

january 28

Kategori: funderingar

Tjo flöjt :)...

Torsdag igen, och så är det snart helg. Varit ledig onsdag och torsdag men har plugg att göra som jag så smått satt igång med, igår var jag heltdöd hela dagen, vet ej varför... Två 9-16 dagar i rad kanske var för mycket för mig, slappa student, haha.. Går dock bara 9-12 imorgon, härligt.

På kvällen kommer Martina från Lund tillsammans med Tompa så ska vi äta tacos och mysa, lördag åker vi upp till Göteborg för att shoppa lite, hämta upp Lii och sen drar vi till Lödöse (tror det heter så) där Emmy och Fredde bor, 25årsfest blir det! Kommer lite gamla vänner som jag inte träffat på länge så det ska verkligen bli hur kul som helst!

Jag älskar er


Nu ska jag ut och ta Landola på en tur i skogen, njuta av snö och sol :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: