first day of my life

january 16

Kategori: funderingar

Precis kommit hem från Camilla. En riktig pratkväll, så härligt :) Godis och japansnacks fick slinka ner oxå, gottis. Nu är jag tröttrött. Madde o jag mejlade in vår tenta förut efter 6 timmars efterarbete på uppsatsen efter opponeringen -gäsp-. Haft kvällen i stallet och ridit ut i mörkret, men det funkar ju det med. Landola var lycklig.

Imorgon ska jag sova, och sen vila och kanske mysa i soffan lite. Mikaela ska rida Landola både lördag o söndag, lyxigt. Ska dock dit och fixa men skönt att vara lite "hästledig" ibland.

Planer för morgonkvällen.. nada.. får se vad som händer. Alis är här och hälsar på så de ska säkert ut. Nu sitter han, tompa, micke och martin här och spelar xbox och dricker öl.. Härlig stämning :). Vi har ju ny 50tumstv så den måste ju användas för att vara värd sina pengar såklart.

Jag ska iallafall stänga in mig i sovrummet och sätta på en film och somna förstås, fotbollsspel är inget för mig!

GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: