first day of my life

2010

Kategori: funderingar

Tror jag skriver på ett tag nu igen :) Nytt år och allt. Och nästa vecka ska jag köpa ny kamera så då blir det bilder och sånt. Ska bli bättre på att dokumentera mitt liv, vill ju minnas det när jag blir gammal sen!

Martina är här och hälsar på, plugget är igång igen, tompa jobbar och jag har exakt ett år kvar innan jag är utexaminerad lärare, GALET! På måndag firar tompa och jag 3 år tillsammans. GALET! Vart tar tiden vägen. Detta innebär att vi bott tillsammans i Halmstad i 3år, jag förstår ingenting :).

Men jag är lycklig. Och nu kör vi.

Slutar kvällen med en film i sängen i armarna på min älskade. Imorgon har jag och madde tagit ledigt från tentaskrivandet så jag och martina ska leka, kanske springa en sväng uppe på galgberget, för att shocka kroppen menar jag. Dressyrlektion för Bissan oxå vid 4tiden, skoj!

tjo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: