first day of my life

snörvel.

Kategori: funderingar

Myskväll i stallet. Hade kvällsfodringen och det var bara jag och Sofie där så sent. Jag och Landola stod och gosade och pussades och hade noll-stress-stallfix. Jag älskar när stallet är tyst, hästarna äter och man bara står och njuter och borstar och pratar, det är höjden av lycka för en hästtjej :).

Tompa hade fixat lax, potatismos, ärtor och sås tills jag kom hem, mycket mumsigt. Han spelar xbox nu och jag ska däcka under täcket framför en film snart, ska bara kolla läget här först.. Borde skriva frågor tills imorgon men jag har det mesta klart så fixar det imorgon bitti istället, ska inte vara där förän 13 iallafall. Måste förbi skolan och låna bandspelare oxå, glöm ej.

Ska pallra mig ner och köpa några goda godisar tror jag..

tjoo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: