first day of my life

snart helg.

Kategori: funderingar

Så var det snart helg igen, galet vad veckorna går.. Vi har dock alltid heldagar i skolan fredagar så man kan inte njuta riktigt än. Imorgon ska vi analysera åtgärdsprogram, spännande!

Ska iväg och intervjua min specialpedagog vid 13 sen blir det nog direkt till stallet eftersom det tydligen ska komma snöstorm.. No fun. Jag ska försöka ta mig an vårt gigantiska tvättberg också, jag hatar att tvätta och väntar till sista sekund vilket förstås gör det ännu tråkigare.. Men ikväll måste jag helt enkelt!

Gick in på h&m igår och köpte mig ett par jeans på barnavdelningen. Fick dessum 20% rabatt så det blev himla billigt. Det är bra att vara liten och kort när det kommer till jeansköp iallafall har jag konstaterat. Man har ju inte överdrivet mycket pengar som student så det är välkommet. Måste dock promenera bort mina muffintops innan sommaren, inte alls läckert :).

Äsch bäst att äta lunch nu, dricka en kopp kaffe och kanske till och med bädda sängen. Allt med hjälp av spotify och John Mayers live-skiva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: