first day of my life

Motalahelg.

Kategori: funderingar

Motalahelg på ingång. Vi åker imorgon efter min himla skola och efter en sväng förbi stallet, förhoppningsvis hemma lagom till mammalagad kvällsmat :) Ska verkligen bara njuta av lugnet på landet och kramas med mamma, pappa ♥ och katterna. Dem har börjat ge hö till "våra" rådjur också som glider runt på vår gräsmatta så ska försöka bli kompis med dem :)!

På lördag fyller tompa år och det firas också såklart. 25år. Galet! Presenterna får vara hemliga sålänge men hoppas han blir glad!

På magfronten är det spännande värre just nu. Var hos läkaren igår och nu ska jag äta 3 mediciner varje dag, dricka proviva, äta sjukt regelbundet och fått en remiss till sjukhuset för en gastroskopi-undersökning för att tjecka vad fan som är fel... Hoppas det går undan för som jag mår nu vill jag inte må, det tar så sjukt mycket energi att må konstant illa, ha uppstötningar och kramper.. Låter roligt va?!...

Men, jag är lycklig ändå.. Idag var det sol och Landola och jag tog en tripp i skogen, så härligt, livet på en pinne. Jag var förbi Camilla och Robbans nya lägenhet efter det och hjälpte till att riva tapet, och när jag kom hem hade tompa lagat klyftpotatis, lax och grönsaker, Mmmmm :)! Nu ska vi kramas och se film, Bo höll oss uppe halva natten och rev på tapeten i sovrummet så vi lär nog slockna tidigt idag! Tur vi älskar dem.

tjo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: