first day of my life

lala..

Kategori: funderingar

VISSTE NI

att jag vill - stanna i motala bara liiite längre, men det går ju inte.
att jag har - firat min älskade tompa idag, hipp hipp hurra. OCH ätit för mycket mat.
att min senaste kyss - var för ungefär 4 timmar sen ♥
att jag lyssnar mycket på - vad som pågår utanför huset då jag är själv mitt i skogen.
att jag funderar på - att kanske somna innan mamma o pappa dundrar in från fest.
att jag pratar – nasalt och ganska osammanhängande många gånger.
att jag inte gillar – att känna mig stressad och ha ont i magen.
att min första riktiga kyss – kanske inte var den bästa i världshistorien direkt.
att jag avskyr när folk snackar - negativt, vi måste börja se positivt på saker ju :)
att kärlek är –  det bästa som finns i livet.
att jag gillar – kli på ryggen
att jag alltid kommer att – vara mig själv i alla situationer och njuta av livet.
att jag är förälskad i – tompa såklart.
att sist jag grät var – igår när jag kommit hem, jag älskar min familj.
att min mobiltelefon är – ganska full med sms och tar sjukt dåliga bilder.
att när jag vaknar på morgonen – vill jag bara snoosa 4 timmar till :)
att innan jag går och lägger mig – vill jag äta en macka och somna till en gammal go film.
att idag har jag – firat födelsedag.
att jag just nu tänker på - att jag borde sluta bita på naglarna..
att i kväll ska jag – inte göra nåt mer än glida ner under täcket och sova.
att i morgon kommer jag – umgås med päronen och fira tompa lite till. Träffa lilla Elsa kanske oxå :)
att jag hoppas – att 2010 blir ett spännande grymt år med massa skratt.
att jag verkligen vill- bli en grym lärare och ta examen om exakt ett år, yay.


GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: