first day of my life

EN VANLIG MÅNDAG

Kategori: funderingar

Måndag, har varit halvspexig sådär. Tog en snabbdag i stallet tillsammans med Sofie vid lunch och sen har jag försökt sitta och plugga, gått sådär kanske, men det är tanken som räknas har jag hört. Vi tog en långpromenad i snön när tompa kommit hem från jobbet och gick förbi Hemköp för att köpa mat, kylskåpet ropar TOMT nu innan pengarna kommer, men det blev iallafall en vegetarisk lasagne, vi gillar halvfabrikat ;). Kollar halv åtta hos mig, galet vilken östgötsk dialekt killen hade, men det är iallafall ett av mina favoritprogram, man blir alltid glad, och hungrig av det.

Fick förhandla mig till en timmes Mannen som talar med hundar, så nu är jag fast vid datorn eftersom Tompa blev lovad att spela xbox efter. Det gäller att kompromissa, alla ska vara nöjda :). Råkade visst glida in på Nelly.se och klicka hem dessa leggings nu, måste ha nya, de går sönder hela tiden... Hoppas de kommer innan helgen!


Divide Leather Leggings SEK 149, Club L - NELLY.COM



Imorgon är det heldag i skolan, snacka åtgärdsprogram på morgonen 9-12 och sen grupparbete, förhållningssätt.. Blir säkert bra. Sen blir det stress till stallet och rida dressyrlektion för Bissan. Hoppas Landola visar sig från sin bästa sida, hon har ju gått så bra på sistone! Hon longerades dessutom i 1 meter snö igår så hon borde vara mör och god i kroppen! Härligt när man kan utnyttja snön på bästa sätt, sånt gillar vi.

Dags att se dagens Glamourama, jag gillar't.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: