first day of my life

CANT SLEEP

Kategori: funderingar

Ohh kan inte sova.. Vi satte på "Walk the Line" att somna till men den var så bra så jag kunde inte sluta titta och nu har John Blund försvunnit. Var jättetrött vid 22 men eftersom jag var dum nog att inte gå och lägga mig då får jag helt enkelt stå ut nu en stund.. Börjar dock 9 imorgon så kommer nog vara en aning tjurig när klockan ringer 8:oo. Går bara till 12 såg jag på schemat och sen har jag lunchfodringen i stallet men sen ska jag sova en stund i soffan.

Landola♥ gick för övrigt jättebra idag när jag red, yay. Han inte ridit överdrivet ambitiöst markarbete på ett tag nu så det är roligt när man känner att det går framåt, hon är en fräsh 16åring iallafall. Hennes kille Acke (hagkompis och bästa vän) åkte iväg i helgen så hon har varit lite deppig och stressad över det men hoppas hon snart skaffas sig en ny man :). Får väl se vad hon säger om det..

Har tvättat ikväll, pisstorktumlarna funkade dock inte som vanligt så det hänger handdukar överallt nu.. Menmen, finns värre saker att klaga på.

Mamma och pappa är uppe i sälen med kompisar över helgen, mycket avis över detta. Ett par dagar med skidor på vore inte alls dumt..! Även om jag är lite trött på att se snö nu.. Men hellre den här fina vintern istället för västkust-blaskvinter.

Nepp, ska krypa ner och väcka tompa så han kan klia mig på ryggen ♥.. Önsketänkande, men det lät bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: