first day of my life

thailand.

Kategori: funderingar

I helgen när jag var nere i Lund så pratade jag och Rickard om en Thailandsresa han ville göra ner till sin kompis David som bor därnere och äger båtar som han åker runt Indonesien med tillsammans med turister på. Jag frågade lite försiktigt om jag kanske kunde få följa med (vill inte va nån jobbig lillasyrra han känner han måste ta hand om) men han blev jätteglad och tyckte att jag såklart skulle följa med. Det är konstigt det där, hur i samma situation i livet vi är just nu ändå fast det är 3år emellan. Nyexaminerade, "nyblivna" singlar, rotlösa utan stad eller boende och en öppen framtid. Vad kan vara bättre än att åka och njuta bort en månad eller så i Thailand tillsammans?!..

Jag önskar så att det blir såhär, men blir det inte så, så blir det någon annangång, för David lär nog finnas där många år framöver med sina båtar vi ska utnyttja, upptäcka nya öar, se främmande fiskar och bara njuta av hur vackert livet är ♥

Ligger just nu irriterad på mitt rum, tjat utanför och jag orkar inte med nåt. Magont och känner mig ledsam, nu måste det hända någonting, tack och lov för att alla kommer hem nästa vecka och ger mig ny energi. Imorgon måstemåste jag in till stan och köpa julklappar, så är det bara. Halvsugen på julhysteriska människor, men djupa andetag så ska jag nog överleva det också.

Nu ska jag se avsnitt av rebecca&fiona på svtplay.

Kommentarer

  • chGrinders.se säger:

    Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

    2010-12-18 | 01:19:54
    Bloggadress: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här: