first day of my life

sotar

Kategori: funderingar

Nu får jag sota för den tidiga morgonen. Big time. Dödstrött. Kan bara klockan bli 21 så jag kan få lägga ner huvudet på kudden och drömma om solnedgångar och kärlekskramar för det längtar jag efter just nu. Känner mig väldigt kramsugen, bara hålla om och lyssna på musik, sådär enkelt mys bara. För det var ju en självklarhet för bara några månader sen och nu börjar det klia i mina fingrar, jag vill pillas i håret, och skeda till en film. Men vet ni, det kommer ju det också, jag njuter ju av att slippa alla måsten och allt tjafs också. För- och nackdelar, med allt, så är det ju. Men jag kan ju inte ljuga heller, för visst känner man sig lite ensam ibland, mest för den där närheten, att ha någon att hålla handen ♥




kramas?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: