first day of my life

söndagsmys.

Kategori: funderingar

Nu har jag kommit hem från Sanna och Martin där tjejgänget, med bäbisar och pojkvänner har haft glöggmys, mycketmycket jättemysigt. Och igår fick jag reda på att bäbis nr.4 bland oss tjejer kommer i april, grattisgrattis Jossan och Stefan, jag är så lycklig och glad för er skull :). Fick träffa Hugo men han bara sov och sov, men var en väldigt söt rumpnisse iallafall! Och Elsa charmade alla som vanligt och höll låda, tänk att hon fyller 1år om en månad, helgalet. Och Cornelis spelade svår pepparkakspojke, underbart söt :). Så glad att man får vara med om dem och se dem bli individer med så olika personligheter.

Nu ska jag sätta igång Eclipse-dvdn jag köpt och kolla den, ska hämta mams å paps vid stationen senare ikväll nångång så bäst att hålla sig vaken.

Imorgon kör vi vidare, tror jag ska sätta mig på bibblan för att komma utanför dessa väggar lite. Ska kolla biljetter till Malmö på fredag och hälsa på Martina och Sam som är här från Brighton.



deppig söndagsmusik i öron, precis som det ska vara,
alltid tid för reflektion över livet på söndagkvällarna :)

Kommentarer

  • Model Outside säger:

    Nu finns Modell för en dag i Halmstad i samarbete med Nordic Safari!

    Just nu pågår också en tävling på www.modeloutside.se, kika in och tävla!

    2010-12-05 | 20:59:15
    Bloggadress: http://modeloutside.se

Kommentera inlägget här: