first day of my life

pussar.

Kategori: funderingar

Full av energi och kärlek efter en måndag med massa mys. Man blir helt varm i kroppen av Elsa, 1 år, och hennes nyfikenhet, helt orädda inställning till livet och sociala underbara jag, vi borde lära oss av barnen och vara mer öppna... Vi pussades och dansade och lekte med barbapappa, och mös lite på fårfällen innan vi skulle åka och det var tupplursdags för sötbollen. Det var såklart jättehärligt att träffa Sanna och Jossan också, vi åt pastasallad, bröd och hembakade cupcakes till efterrätt. Är fortfarande efter 7 timmar proppmätt. Och glad för mina fina vänner!

Jag inser att jag måste höra av mig till mixum och hoppas jag kanske kan få jobba lite här och där, måste få ihop lite pengar om det nu är en resa pågång, och även annars också, det går inte att gå fattig. Men har ju inte riktigt tid heller, men det gäller ju att ta sig tid då... hmm.. får mejla imorrn.

Imorgon hoppas jag på blå himmel på morgonen för vid 8.3o är det månförmörkelse :) Häftigt. Jag är ju en liten stjärnnörd...

Krypa under täcket och sätta på en film låter som en bra sysselsättning resten av kvällen,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: