first day of my life

ohh my.

Kategori: funderingar

Har ont i underarmarna, ryggen och fötterna. Jobbat två dagar och är sliten, bara en aning pinsamt, känner mig gammal. Skyller på att jag inte ridit på några dagar, måste vara det, jag som är så stor och stark annars :). Landola och jag pulsade i snön på stora ridbanan idag, hon var tröttrött efter och somnade nästan när vi stod och gosade, mysigt till tusen. Tur jag har henne ♥.

Imorgon är det c-uppsats som gäller hela dagen, hade fått jobba men det gäller att prioritera, tyvärr.. Men snartsnart är det över iallafall. Ska se klart Topgun som jag somnade till igår, och sen sova gott, måste visst skjutsa mamma till jobbet halv7 imorgon bitti berättar hon nu, kul. Jag ville ha sovmorgon.. morr..

Sov så gott finaste ni,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: