first day of my life

nattenatt.

Kategori: funderingar

Ligger vaken, sovit i martinas säng hela kvällen sen 21 och nu när dem skulle sova flyttade jag mig till soffan men nu är jag pigg :) Vi har varit obefogat bakis alla tre idag så planen på att följa med Karro ut i Malmö fick kasseras mot laga mat hemma, godis och dietcoke. Man blir lite skitszofren av att Sam är här, pratar engelska, och tänker på svenska, så allt blir lite svengelskt tillslut. En film på tv som jag missat det mesta av, och en för kort soffa, även för mig. Åker tåget hem vid 12 imorgon igen och mamm å pappa hämtar mig vid tågstationen i Mjölby, sen tar vi tag i uppsatsen igen.

Överlycklig över tanken av att kanske följa med Rickard till Thailand i februari, måste dock jobba och spara varenda krona, måstemåste klara det, vore det mest underbara som kan hända och så härligt att åka tillsammans med honom isåfall, jag håller tummarna. Vet redan nu att 2011 kommer bli ett så fantastiskt bra år, jag LÄNGTAR!

Ha en härlig lördagnatt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: