first day of my life

lördag.

Kategori: funderingar

Tog en snabb visit på systemet i stan och sen hitta en present till Mli och Daniels Hugo eftersom det blir första gången jag träffar honom imorgon sen han föddes, finafina bäbis ♥. Åhh bäbiskläder, jag kan gå och pilla och kolla hur länge som helst, man förstår inte hur små dem är. Tur jag har vänners barn som anledning att strosa runt på barnavdelningen helt enkelt :).

Sitter med arbetet, som vanligt, som aldrig verkar komma framåt, men sidorna fylls ut sakta men säkert. Ska iväg till stallet och rida om en stund, och sen fixa mig och ta mig mot Linköping för vinkväll med Pernilla och Jossanx2, det ska bli härligt att träffa dem, alldeles för länge sen, som alltid. Men nu är jag nära och då ska vi ses massa igen :). Och imorgon träffas hela gänget med barn och pojkvänner för glöggmys hos Sanna och Martin, längtar!! Jag är lyckligt lottad över de fina vänner jag har, man förstår mer och mer att det inte är antalet vänner som betyder nåt utan att ha vänner som älskar en och som bryr sig om!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: