first day of my life

ledsen?

Kategori: funderingar





Jag ser sorgsen ut på dessa bilder. Jag vill inte vara sorgsen, jag vill ju vara glad. Som JAG är... Jag känner inte igen mig själv när jag är såhär. Visst, jag vet att jag måste sitta hemma för jag inte gjort det jag ska i höst i skolan vilket innebär att jag måste göra det nu, men jag vill inte vara ledsen för det. För jag har ju levt ett annat liv i höst. Levt festlivet med Göteborg varje helg och träffat nya vänner som jag aldrig hade träffat om inte livet blev som det blev och som är så fina och jag är så glad för varje minut jag tillbringat med dem...men...

Jag sitter med ett (3e) vinglas, ett worddokument, med trista böcker jag måste läsa och en mobil som jag vet inte kommer få nåt sms fast jag sitter och tittar varje minut, helt i onödan.. Jag kan det här, jag vet, vill han så hör han av sig, eller hur?.. Jag är ingen dum brud, jag vet hur det funkar, killar är enkla och ger raka besked, med eller utan ord. Men ändå tittar jag, stupid. Känner mig korkad, fast jag är allt annat än det. Livet ♥

Kommentarer

  • Marty säger:

    Du är för vacker som människa för att vänta på någon alls över huvud taget. Du är den finaste jag känner, snart ses vi igen och då kommer det kännas som vanligt igen! Älskar dig.

    2010-12-19 | 02:35:48

Kommentera inlägget här: