first day of my life

Jul.

Kategori: funderingar

Jag har haft en absolut jättemysig jul med familjen. Lite av varje, mat, godis, paket, skratt, fest, kramar, barnlek, spel, och massa kärlek. Ikväll ska jag, martina, rickard + mats, mårten, ali, elise och frida komma hit på förfest, bada bubbeltub, spela spel och dricka upp föräldrarnas sprit och sen ut på annandagsbalen. Jag råkade i ett svagt ögonblick i torsdags dock lova att jobba imorgon kl 6.oo så jag får ta det väldigt lugnt för att inte spy i majonäsdunkarna.. det ska nog gå bra.. blir nog en bra kväll känns det som iallafall med finaste människorna, och det vill jag inte missa ♥

Martina och jag stack till stan en stund förut, usch för mycket folk, men köpte en aprikos stortröja iallafall, min 100ade tjocktröja antaligen, jag fick gömma den för mamma, hon blir galen.. men jag är ju frusen...

Landola väntar så dags att åka till stallet och pussas lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: