first day of my life

idag.

Kategori: funderingar



Jag har varit uppe sen 5. Ganska sliten nu. Skjutsade mamma å pappa till bussen, kändes lite som jag antar det känns när man lämnar sitt barn på flygplatsen för de ska till Kos eller Magaluf, man vet inte riktigt hur det kommer sluta ;) haha. De var taggade så hoppas de får roligt iallafall. Här är det tyst och skönt iallafall.

Det första som hände när de åkt var förstås att en propp gick, precis som jag visste att det skulle göra, bara för att jag inte är så haj på sånt.. Men jag löste det också, såklart. Rådjuren var här så har gett dem sin mat  (ja mamma ger rådjuren mat varje dag så de inte ska svälta, sa jag att vi gillar djur i denna familj?) och dammsugit. Nu är jag inne i c-uppsatsen men ska ta lunchpaus.. Måste ju äta nr.3 i julkalendern också, dagens höjdpunkt!

äsch, fan vilken tråkig blogg.. jaja..

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: